مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:052022-11-27اقتصادي

جلوگیری از هدر رفت آب در شهرهای لرستان با نشت یابی مخازن


معاون شرکت آب و فاضلاب لرستان، از جلوگیری از هدر رفت آب شرب بهداشتی به میزان 14 لیتر در ثانیه در شهرهای این استان با نشت یابی مخازن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالدین نور یزدان امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری با استفاده از مواد نانوتکنولوژی نشت گیری 12 مخزن آب در شهرهای خرم آباد، چگنی، سلسله و کوهدشت انجام گرفت.

وی در خصوص اهمیت نشت گیری مخازن آب، گفت: با هدف حفاظت و صیانت از دارایی های شرکت و همچنین در راستای مصوبات کمیته ایمنی آب، با پیگیری های به عمل آمده در کارگروه کاهش هدر رفت مخازن دفتر کاهش آب بدون درآمد معاونت بهره برداری و توسعه آب استان اقدام به نشت گیری مخازن کرد.

معاون شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این پروژه ها ضمن جلوگیری از هدر رفت حدود 14 لیتر در ثانیه آب شرب بهداشتی، از ایجاد خسارت اراضی پایین دست مخازن ناشی از نشت مخازن و مسائل و مشکلات مربوطه جلوگیری شده و دو باب مخزن که به علت نشت زیاد آب از مدار بهره برداری خارج شده یا امکان آبگیری کامل نبود مجدداً به مدار بهره برداری وارد شد.

نور یزدان، بیان داشت: در راستای ارتقا و بهبود شرایط بهره برداری و اقدامات در دست اجرا، مخازنی که دریچه های دسترسی آنها معیوب و آسیب پذیر بوده است با استفاده از دریچه های مناسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از هدر رفت آب در شهرهای لرستان با نشت یابی مخازن

جلوگیری از هدر رفت آب در شهرهای لرستان با نشت یابی مخازن