مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:102022-11-27سياسي

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود


اهمیت پرستاری انکارناپذیر استنماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پرستاری یکی از مهم ترین حلقه ها در نظام سلامت و زنجیره درمان محسوب می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و بسیجی، با اشاره به بشارت ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رابطه با تصمیماتی درباره جذب نیروی انسانی جدید، اظهار کرد: اهمیت پرستاری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه پرستاری یکی از مهم ترین حلقه ها در نظام سلامت و زنجیره درمان محسوب می شود، افزود: پرستاران به همراه پزشکان و پرسنل حوزه سلامت بسیار خدمت کرده و می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه 17 شهید مدافع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به ثبت رسیده است، تصریح کرد: باید جهادی و بسیجی کار کنند.

محمدی لایینی با بیان اینکه بسیجیان ، گروه های مردمی و جهادی در ایام کرونا پای کار آمدند و در حوزه های مختلف خدمت رسانی پای کار آمدند، تصریح کرد: همان زمان با تشکیل قرارگاه موسی بن جعفر (ع) با حضور 200 نفر نیروی جهادی عاشق اکثرا طلاب بسیجی تاکنون بیش از 4 هزار و 600 نفر متوفی های کرونایی را تغسیل و تدفین کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود