مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 20:162022-11-27سياسي

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و بسیجی، با اشاره به بشارت ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رابطه با تصمیماتی درباره جذب نیروی انسانی جدید، اظهار کرد: اهمیت پرستاری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه پرستاری یکی از مهم ترین حلقه ها در نظام سلامت و زنجیره درمان محسوب می شود، افزود: پرستاران به همراه پزشکان و پرسنل حوزه سلامت بسیار خدمت کرده و می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه 17 شهید مدافع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به ثبت رسیده است، تصریح کرد: باید جهادی و بسیجی کار کنند.

محمدی لایینی با بیان اینکه بسیجیان ، گروه های مردمی و جهادی در ایام کرونا پای کار آمدند و در حوزه های مختلف خدمت رسانی پای کار آمدند، تصریح کرد: همان زمان با تشکیل قرارگاه موسی بن جعفر (ع) با حضور 200 نفر نیروی جهادی عاشق اکثرا طلاب بسیجی تاکنون بیش از 4 هزار و 600 نفر متوفی های کرونایی را تغسیل و تدفین کردند .

وی با اشاره به فداکاری حضرت زینب (س) در پرستاری از بیماران و نگهداری از زنان و کودکان که باید برای پرستاران الگو باشد، اظهار کرد: قرار است بیمار خوب شود، نه اینکه تنها سرویس ارائه شود، اهمیت به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود

پرستاری مهم ترین حلقه ها زنجیره درمان محسوب می شود