مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-27ورزشي

10 مدال نمایندگان کاراته ایران در تورنمنت روسیه


در پایان رقابتهای بین المللی کاراته در روسیه، نمایندگان ایران صاحب یک طلا، 5 نقره و 4 مدال برنز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابتهای بین المللی کاراته در مسکو پایتخت روسیه با حضور 600 کاراته کا از 16 کشور جهان برگزار شد و کاراته کاهای ایران موفق به کسب 1 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز شدند.

در پایان این رقابت ها سارا بهمنیار موفق به کسب مدال طلا شد، محمود نعمتی، مهدی خدابخشی، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلابرجعلی صاحب مدال نقره شدند و مبینا حیدری، آتوسا گلشاد نژاد، امیر مهدی زاده و علیرضا حیدری نیز به مدال برنز رسیدند.

اسامی مدال آوران ایران در بخش کومیته آقایان: وزن 67- کیلوگرم : امیر مهدی زاده با 4 برد راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با شکست مقابل حریف روس صاحب مدال برنز شد.

وزن 75- کیلوگرم: علیرضا حیدری با 4 پیروزی در مرحله گروهی و دور دوم به نیمه نهایی صعود کرد و با شکست در این مرحله به مدال برنز دست یافت.

وزن 84- کیلوگرم: مهدی خدابخشی با کسب چهار پیروزی در دور گروهی و مرحله دوم، راهی فینال شد و در فینال مقابل حریف قزاقستانی شکست خورد ک به مدال نقره دست یافت.

وزن 84+ کیلوگرم: محمود نعمتی در این وزن با چهار پیروزی راهی دیدار فینال شد و در فینال مقابل حریف آذربایجانی، نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مدال نمایندگان کاراته ایران در تورنمنت روسیه

10 مدال نمایندگان کاراته ایران در تورنمنت روسیه