مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 22:252022-11-27ورزشي

دادگستری: آزادی 18 نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر کردستان


آن دسته از افرادی که در اغتشاشات اخیر استان اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده اند، مشمول این ارفاقات قانونی نخواهند شد.

- رییس کل دادگستری استان کردستان: آن دسته از افرادی که در اغتشاشات اخیر استان اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده اند، مشمول این ارفاقات قانونی نخواهند شد.

رییس کل دادگستری کردستان از آزادی 18 نفر از زندانیان جریان اغتشاشات اخیر استان در پی دستور رییس قوه قضاییه خبر داد.

سیدحسین حسینی در گفت وگو با تسنیم از آزادی زندانیان خبر داد و اظهار داشت: در پی دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آزادی آن دسته از زندانیان اغتشاشات اخیر که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا هستند، 18 نفر از زندانیان زندان های استان کردستان به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی افزود: رییس قوه قضاییه پس از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی ولز در مسابقات جام جهانی، دستور تخفیف مجازات و اعمال ارفاقات قانونی در خصوص زندانیان واجد شرایط اغتشاشات اخیر را صادر کرده که در این راستا 18 زندانی با بررسی پرونده هایشان مستحق تخفیف تشخیص داده شده و آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد : آن دسته از افرادی که در اغتشاشات اخیر استان اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده اند، مشمول این ارفاقات قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری: آزادی 18 نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر کردستان

دادگستری: آزادی 18 نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر کردستان