مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 07:402022-11-28اقتصادي

احداث 2000 هکتار گلخانه جدید در فارس


رییس جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای یکی از برنامه های مقابله با مشکلات ناشی از خشکسالی است، از هدف گذاری برای احداث بیش از 2000 هکتار گلخانه در این استان خبر داد.

- مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه بنا به دستور استاندار فارس توسعه هزار هکتاری کشت های گلخانه ای برای امسال در این استان هدف گذاری شده است، گفت: امسال تا کنون متقاضیان احداث 2214 هکتار گلخانه در فارس شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان پور با بیان اینکه این سطح از توسعه گلخانه ها و محیط های کنترل شده علی رغم ابلاغ سهمیه تنها 200 هکتاری برای توسعه گلخانه ها در سال جاری از سوی وزارت جهاد کشاورزی به این استان است، عنوان کرد: نزدیک به هزار هکتار از طرح های مذکور از 15 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رییس جهاد کشاورزی فارس یادآور شد: ستاد ویژه گلخانه ها در استان به ریاست استاندار و با مشارکت جدی و تعامل سازنده تمام دستگاه های مرتبط و با محوریت سازمان جهاد کشاورزی این استان تشکیل شده و با برگزاری منظم و مستمر جلسات، ستاد روند پیشرفت پروژه ها را رصد و پایش می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون طرح 43 هکتار گلخانه سبزی و صیفی و 22 هکتار سایبان کشاورزی باغ ها در فارس به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2000 هکتار گلخانه جدید در فارس

احداث 2000 هکتار گلخانه جدید در فارس