مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 07:502022-11-28سياسي

نمی گذاریم گونه های گیاهی در معرض انقراض کرمانشاه از دست بروند


رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نمی گذاریم لاله واژگون و پیچک و دیگر گونه های گیاهی در معرض انقراض استان از دست بروند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نمی گذاریم لاله واژگون و پیچک و دیگر گونه های گیاهی در معرض انقراض استان از دست بروند.

وحید عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای حفاظت از گونه های گیاهی در معرض انقراض در منابع طبیعی استان، گفت: تلاش می کنیم تا با حفاظت از گونه های گیاهی در معرض انقراض نگذاریم این گونه های مهم گیاهی از دست بروند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ ذخیره گاه های گونه های گیاهی در معرض انقراض، گفت: تغییرات اقلیمی از یکسو و برداشت های بی رویه از سوی دیگر، زنگ انقراض گونه های گیاهی را به صدا در آورده است.

رییس اداره بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه 140 گونه گیاهی شناخته شده دارد، گفت: از جمله گونه های گیاهی در معرض انقراض استان می توان به موسیر، لاله واژگون، کرفس طبیعی، پیچک، سورانه و کندل(زو) اشاره کرد.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه امسال اقدامات حفاظتی را در سطح 3650 هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان برای مراقبت از گونه های گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم گونه های گیاهی در معرض انقراض کرمانشاه از دست بروند

نمی گذاریم گونه های گیاهی در معرض انقراض کرمانشاه از دست بروند