مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:102022-11-28اقتصادي

واردات یک میلیون و 750 هزار تن گندم از بندرامام به کشور


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و 750 هزار تن گندم به کشور از طریق بندر امام خمینی خبر داد و گفت: 5 کشتی حامل گندم نیز در لنگرگاه بندر امام خمینی قرار دارند که پس از پرداخت هزینه های ارزی این کشتی ها نسبت به تخلیه، - بارگیری و حمل کالای آن ها اقدام خواهد شد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 200 هزار تن گندم در بندر امام خمینی وجود دارد که در حال بارگیری و حمل به مقاصد مورد نظر هستند.

وی با اشاره به اینکه روند واردات گندم به عنوان یک کالای اساسی بدون هیچ مشکلی همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: در برنامه داریم تا کشتی های حامل این کالای اساسی، محموله های مورد نظر را از طریق بندر امام خمینی وارد کشور کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: در حال حاضر 5 کشتی حامل گندم نیز در لنگرگاه بندر امام خمینی قرار دارند که پس از پرداخت هزینه های ارزی این کشتی ها نسبت به تخلیه، بارگیری و حمل کالای آن ها اقدام خواهد شد.

جهان نژادیان عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال باید حدود 3 میلیون تن گندم به عنوان یک کالای اساسی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شود که تاکنون حدود یک میلیون و 750 هزار تن از آن وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات یک میلیون و 750 هزار تن گندم از بندرامام به کشور

واردات یک میلیون و 750 هزار تن گندم از بندرامام به کشور