مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-28اقتصادي

امکان نوبت گیری تلفنی برای معاینه فنی خودرو در تهران


مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فراهم شدن امکان نوبت گیری تلفنی از طریق سامانه پاسخگو 96006000 بنابر درخواست شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا گویا از راه اندازی خدمات جدید دیگر در واحد امور مشتریان ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد و گفت: در راستای مدیریت توزیع مراجعات به مراکز، کاهش معطلی شهروندان و ارائه خدمات شایسته بنابر درخواست شهروندان از ابتدای آذرماه سال جاری در واحد امور مشتریان خدمات نوبت گیری تلفنی از طریق سامانه پاسخگو 96006000 امکان پذیر شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خاطرنشان کرد: در ابتدای اجرای این خدمت جدید ارائه نوبت در سه مرکز بیهقی، چمران و شقایق انجام و در صورت افزایش تقاضا تعداد مراکز نیز اضافه خواهد شد.

البته به این موضوع تاکید می شود امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه تهران من و یا سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به قوت خود باقیست و این روش تنها برای مشتریانی که برای مراجعه با وقت قبلی به اینترنت دسترسی ندارند راه اندازی شده است.

وی در خصوص به حداقل رسیدن زمان انتظار شهروندان برای اخذ معاینه فنی عنوان کرد: در حال حاضر به مراکز معاینه فنی شهر تهران در حدود 4 هزار دستگاه خودرو مراجعه می کند و تقریباً همه مراکز فاقد صف انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان نوبت گیری تلفنی برای معاینه فنی خودرو در تهران

امکان نوبت گیری تلفنی برای معاینه فنی خودرو در تهران