مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-28سياسي

الگوبرداری 15روستای آق قلا از پایتخت مبل ایران/ آخرین وضعیت شهرک کشاورزی


فرماندار آق قلا با بیان اینکه 15 روستای آق قلا با الگوگیری از عطاآباد اقدام به راه اندازی شهرک تخصصی روستایی خواهند کرد، گفت: ایجاد شهرک تخصصی روستایی مبل «چن سبیلی» در عرصه 23 هکتاری از جمله آنها است.

- ایسنا/گلستان فرماندار آق قلا با بیان اینکه 15 روستای آق قلا با الگوگیری از عطاآباد اقدام به راه اندازی شهرک تخصصی روستایی خواهند کرد، گفت: ایجاد شهرک تخصصی روستایی مبل چن سبیلی در عرصه 23 هکتاری از جمله آنها است.

سلیمان هاشمی امروز دوشنبه 7 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان آق قلا در جوار مرکز استان گلستان و دارای جغرافیای سیاسی مشترک با شهرستان گرگان است و یکی از مهم ترین شهرستان های استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آق قلا از لحاظ جمعیت چهارمین شهرستان و از لحاظ وسعت سومین شهرستان استان گلستان محسوب می شود، افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آق قلا اتفاق خوبی افتاده و مردم این شهرستان تحول و پیشرفت را در بخش های مختلف احساس کردند.

فرماندار آق قلا با بیان اینکه امروز بزرگترین شهرک صنعتی و بزرگترین عرصه شهرک های صنعتی استان گلستان در آق قلا وجود دارد و این شهرستان مرز ورود به منطقه آزاد اینچه برون است، تصریح کرد: همچنین بزرگترین یادمان شهدای گمنام کشور در آق قلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوبرداری 15روستای آق قلا از پایتخت مبل ایران/ آخرین وضعیت شهرک کشاورزی

الگوبرداری 15روستای آق قلا از پایتخت مبل ایران/ آخرین وضعیت شهرک کشاورزی