مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-28حوادث

انهدام 4 آزمایشگاه بزرگ مواد مخدر صنعتی در تهران


رییس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام 4 لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری تمام عناصر و گرداننده این محله ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: مبارزه بی امان مأموران مواد مخدر در پایتخت علیه قاچاقچیان و خرده فروشان همچنان ادامه دارد و به دنبال آن هستیم تا میدان را بر افرادی که سعی دارند مواد مخدر را در شهر توزیع کنند، تنگ کنیم.

وی ادامه داد: در نوزدهمین مرحله از طرح رعد پلیس مواد مخدر موفق شدیم 4 تن و 200 کیلوگرم انواع و اقسام مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، گل و سایر مواد مخدر را کشف کنیم.

همچنین در این مرحله از طرح ظفر 177 قاچاقچی عمده دستگیر و 19 دستگاه خودرو که برای جابجایی انواع و اقسام مواد مخدر بودند، توقیف شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه 16 باند عمده وارد کننده مواد مخدر به پایتخت شناسایی و منهدم شده است، گفت: 4 لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در کشور شناسایی و منهدم شد و عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به 17 طرح پاکسازی و نظارت محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اظهار داشت: مأموریت هایی که در محورهای مواصلاتی به تهران اجرا شد یک تن و 658 کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی به تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 4 آزمایشگاه بزرگ مواد مخدر صنعتی در تهران

انهدام 4 آزمایشگاه بزرگ مواد مخدر صنعتی در تهران