مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-28اجتماعي

فرهنگ مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی در استان بوشهر شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه ترویج شود و فرهنگ مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در نشست برنامه ریزی آموزش های مهارتی در صنایع استان بوشهر اظهار داشت: توانمندسازی نیروی شاغل در صنایع همیشه مورد توجه صاحبان صنایع بوده و لازم است آموزش های مهارتی به طور جدی در بخش صنعت به منظور ارتقای آموزش، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و گسترش آموزش های مدیریتی و مهارتی موردنیاز صنایع توسعه یابد.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی، عنصر اصلی و محرک اشتغال و رونق اقتصاد در استان بوشهر است، اضافه کرد: ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این اداره کل برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلین آمادگی توسعه آموزش های مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد.

دراهکی از مهارت آموزی 1600 نفر از شاغلین در کارگاه های صنایع و اصناف استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: آموزش های فنی و حرفه ای بر اساس ظرفیت های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر در بیش از 200 حرفه مهارتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی در استان بوشهر شود

فرهنگ مهارت آموزی جایگزین مدرک گرایی در استان بوشهر شود