مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-28سياسي

خیر خویی رتبه اول توسعه و بازسازی عتبات عالیات از آذربایجان غربی را کسب کرد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت : خیر خویی رتبه اول استان را در توسعه و بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد .

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت : خیر خویی رتبه اول استان را در توسعه و بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد .

سید حسن حسینی 7 آذرماه در مراسم تجلیل از خیر برتر و اول استان آذربایجان غربی در کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات ک با حضور جمعی از مسئولین و خیرین خویی برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان خوی خاستگاه مذهب و عشق و علاقه به ائمه اطهار بوده است، اظهار کرد : امروز از فردی تجلیل می شود که زندگی اش را صرف توسعه و بازسازی عتبات عالیات علی الخصوص کربلای معلی و سامرا نموده است.

وی تصریح کرد : مهدی سلطان زاده این خیر خویی در تمامی صحنه ها و با تمام توان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در صحنه بوده است.

حسینی ادامه داد : توسعه و بازسازی عتبات عالیات از میراث ماندگار سردار حاج قاسم سلیمانی است که در نوع خودش از ماندگارترین و ارزشمندترین کار در اتحادو همدلی جهان اسلام بشمار می رود.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی همواره مانع بزرگ در توسعه و بازسازی عتبات عالیات بخصوص سامرا بوده است تصریح کرد و گفت : استان های آذربایجان غربی و شرقی ،اصفهان ،گیلان و زنجان بعنوان استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر خویی رتبه اول توسعه و بازسازی عتبات عالیات از آذربایجان غربی را کسب کرد

خیر خویی رتبه اول توسعه و بازسازی عتبات عالیات از آذربایجان غربی را کسب کرد