مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-28پزشكي

بیش از 1227 پرستار اردبیل به کرونا مبتلا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در 32 ماه گذشته بیش از هزار و 227 نفر از پرستاران استان چندین بار به کرونا مبتلا شدند ولی فعالیت حرفه ای خود را متوقف نکردند.

- علی محمدیان 7 آذر در مراسم گرامیداشت روز پرستار با قدردانی از خدمات خالصانه و ایثارگرانه پرستاران در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: ایام کرونا ارزش یک سری از حرفه ها از جمله پرستاری را به صورت معنادداری نمایان کرد.

وی ارتقا و حفظ همزمان ابعاد سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی را عالی ترین سطح شغل پرستاری دانست و بیان کرد: پرستاری در واقع خدمت و ارج گذاری به انسان و انسانیت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل مراقبت های ایمن و موثر را شاخص خدمات پرستاری خواند و گفت: ارائه خدمات بهینه پرستاری نیاز به آموزش مستمر دارد و حرفه ای بودن در این عرصه از طریق آموزش دائم به دست می آید.

وی اظهار کرد: کمتر حرفه ای مثل پرستاری این قدر با انسان از نزدیک سر و کار دارد و به همین علت پیچیده ترین رابطه کاری و شغلی در پرستاری مستتر است.

محمدیان بر لزوم آموزش پرستاران در زمینه مهارت آموزی و تمرین عشق ورزی به بیمار تاکید کرد و افزود: برای توسعه حرفه ای گری پرستاری باید آموزش آکادمیک، کسب دانش اختصاصی، فعالیت سازمان حرفه ای و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1227 پرستار اردبیل به کرونا مبتلا شدند

بیش از 1227 پرستار اردبیل به کرونا مبتلا شدند