مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-28اقتصادي

98درصد کلاس های درس استان سمنان تجهیزات گرمایشی استاندارد دارند


سرپرست نوسازی مدارس استان سمنان از تجهیز 98 درصد مدارس استان به تجهیزات استاندارد گرمایشی خبر داد و گفت: سال ها است که یک بخاری نفتی در کلاس های درس استان وجود ندارد.

- امیر حسین قزوینیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طرح استاندارد سازی سامانه های گرمایشی مدارس در سراسر استان سمنان به خوبی در دست اجرا است، تاکید کرد: این طرح از سال 92 آغاز و طرح سه هزار و 425 کلاس درس را که نیازمند تغییر سیستم بخاری نفتی به گازی بود، شناسایی شده است تا بتوانیم بهترین تجهیزات را در این مدارس اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 99 بخاری های نفتی از سطح استان کاملاً جمع آوری شدند و سیستم های جایگزین آنها در سراسر مدارس استان سمنان اجرایی شد، تاکید کرد: مدت ها است که هیچ بخاری نفتی در هیچ کلاس درس استان وجود ندارد.

سرپرست نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و 149 کلاس درس به صورت 100 درصد در قالب 554 پروژه استاندارد سازی شده است، تاکید کرد: برای 203 کلاس درس نیز استاندارد سازی تجهیزات در دست اجرا است و به زودی به پایان خواهد رسید.

قزوینیان با بیان اینکه تجهیز و استاندارد سازی مدارس استان سمنان به لوازم گرمایشی مناسب در مجموع 98 درصد طرح پیشرفت داشته است، تاکید کرد: تنها دو درصد یا 73 کلاس درس در استان باقی مانده که آن هم در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98درصد کلاس های درس استان سمنان تجهیزات گرمایشی استاندارد دارند

98درصد کلاس های درس استان سمنان تجهیزات گرمایشی استاندارد دارند