مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-28سياسي

بیانیه شورای عالی نظام پزشکی درباره کمبودهای دارویی و درخواست از رییس جمهور


شورای عالی سازمان نظام پزشکی در بیانیه ای در رابطه با لزوم ایجاد ثبات درسیاست های دارویی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، تشکیل فوریتی ستادی با مشارکت کلیه ذی نفعان و زیرنظر مستقیم رییس جمهور جهت پیشگیری از بروز مجدد کمبودها را خواستار شد.

- شورای عالی سازمان نظام پزشکی در بیانیه ای در رابطه با لزوم ایجاد ثبات درسیاست های دارویی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، تشکیل فوریتی ستادی با مشارکت کلیه ذی نفعان و زیرنظر مستقیم رییس جمهور جهت پیشگیری از بروز مجدد کمبودها را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در بیانیه شورای عالی این سازمان آمده است: همانگونه که استحضار دارید دارو در بین همه کالاهای اساسی مورد مصرف در جامعه، جزء اقلام حیاتی قرار می گیرد که باید بر اساس توصیه های سازمان جهانی بهداشت، همیشه با کیفیت مناسب، در زمان مورد نیاز و به اندازه کافی در دسترس مردم قرار داشته باشد.

صنعت داروسازی کشور ما همواره از افتخارات جامعه صنعتی و پزشکی ما در سال های پس از انقلاب بوده است که با داشتن ظرفیت بیش از دو برابر نیاز کشور، پتانسیل تامین نیازهای دارویی کشورهای منطقه را نیز دارا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای عالی نظام پزشکی درباره کمبودهای دارویی و درخواست از رییس جمهور

بیانیه شورای عالی نظام پزشکی درباره کمبودهای دارویی و درخواست از رییس جمهور