مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-28پزشكي

فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی تا 11 آذر تمدید شد


فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهم استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی تا 11 آذر تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوزدهمین آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شده است.

ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی در سامانه مربوطه انجام می گیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به درخواست داوطلبان شرکت کننده در فراخوان نوزدهم که هنوز فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، فرصت ثبت نام تا ساعت 24 روز جمعه 11 آذرماه 1401 تمدید شد و پس از آن دیگر هیچ تمدیدی صورت نمی گیرد.

امکان ویرایش مشخصات و داده های فردی و نیز مستندات بارگذاری شده توسط داوطلبان تا آخرین لحظه ثبت نام باقی است و بعد از آن این امکان وجود نخواهد داشت.

شرایط عمومی الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزایی ه) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان و) انجام خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی تا 11 آذر تمدید شد

فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی تا 11 آذر تمدید شد