مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-28سياسي

لزوم آموزش به کودکان برای حذف کیسه های پلاستیکی


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر لزوم آموزش کودکان به عنوان آیندگان کشور در عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی تاکید کرد.

- سوده نجفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد ابلاغ آیین نامه کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی گفت: معتقدم حذف پلاستیک باید از زندگی شهروندان و جامعه کودکان آغاز شود چراکه کودکان از نهاد خانواده الگو برداری می کنند و اگر بسترهای لازم در این کانون برای حذف مواد پلاستیکی از زندگی روزانه فراهم شود کودکان که آیندگان این مرزوبوم هستند از این رویه به منظور حفظ زمین پیروی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همسو و در راستای آموزش هایی که کودک در خانواده می بیند، ضرورت دارد؛ وزارت آموزش و پرورش هم در این زمینه فعالیت های اطلاع رسانی و آگاهی و آموزشی را برای دانش آموزان از همان مقطع ابتدایی به صورت مستمر آغاز کند، ادامه داد: لازم است برای حذف کیسه و موارد پلاستیکی و فرهنگ سازی استفاده از محصولات جایگزین، کودکان را با خود همراه کنیم.

نجفی ادامه داد: بی شک بازنمایی مضرات استفاده از پلاستیک در سطح جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می بایست در ذیل اقدامات، مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات یک بار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن موارد قابل بازیافت غیرپلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش به کودکان برای حذف کیسه های پلاستیکی

لزوم آموزش به کودکان برای حذف کیسه های پلاستیکی