مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-28اقتصادي

افزایش تقاضا از سوی زنان برای خرید موتور های برقی


رییس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران گفت: گزارش های بازار نشان می دهند خانم ها تمایل زیادی برای خرید موتور سیکلت برقی از خود نشان داده اند و این مسئله نقش مهمی در آینده مصرف موتور های برقی در ایران خواهد داشت؛ - در شهر های بزرگ موتورسواری بانوان زیاد شده است و اگر موانع پیشروی این موضوع رفع شود و بازار موتور به سمت بانوان باز شود این صنعت رونق پیدا خواهد کرد.

رییس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران خاطرنشان کرد: نرخ موتور های موجود در بازار 40 تا 80 میلیون تومان است و در بازار موتور سیکلت 400 میلیونی نیز موجود است البته این موتور ها محدود است.

  ابوالفضل حجازی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به افزایش قیمت 10 تا 15 درصدی قیمت موتورسیکلت در سال جاری، گفت: قیمت این محصول نسبت به تورم موجود در کشور کمتر بوده است؛ چراکه این صنعت و بازار موتورسیکلت در دست بخش خصوصی است و همین موضوع ایجاد کننده رقابت سالم در این صنعت و تعادل در قیمت ها شده است.

  رییس انجمن تولیدکنندگان دوچرخه ایران ادامه داد: اگر قیمت موتورسیکلت داخلی را با نرخ دلار بسنجیم 80 درصد نرخ موتورسیکلت های داخلی ارزان تر از بازار های خارجی است؛  موتورسیکلتی که در ایران 50 تا 60 میلیون فروخته می شود در چین و هند حداقل حدود 80 تا 90 میلیون تومان برای خریداران تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا از سوی زنان برای خرید موتور های برقی

افزایش تقاضا از سوی زنان برای خرید موتور های برقی