مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-28اقتصادي

253 زندانی جرائم غیرعمد در کرمان چشم انتظار یاری خیران


مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: برای آزادی 253 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان، 15 میلیارد تومان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حجت الله موسوی قوام با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون، 148 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان با مبلغ 11 میلیارد و 465 میلیون ریال آزاد شده اند، گفت: این تعداد زندانی از محل کمک های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تأمین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 253 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان به سر می برند، افزود: از این تعداد، 115 نفر بدهکار مالی، 133 نفر محکومین به مهریه و نفقه و بقیه آنها بدهکار دیه و حوادث ناشی از کار هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به زندان منوجان است، تصریح کرد: زندان کرمان با 113 مددجو و منوجان با 4 نفر کمترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیرعمد را دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 253 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان به سر می برند، گفت: برای آزادی این تعداد 15 میلیارد تومان نیاز است تا به آغوش گرم خانواده برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 زندانی جرائم غیرعمد در کرمان چشم انتظار یاری خیران

253 زندانی جرائم غیرعمد در کرمان چشم انتظار یاری خیران