مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-28ورزشي

آزادی 20نفر دیگر از دستگیر شدگان در اغتشاشات آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی 20 نفر از دستگیرشدگان اخیر از زندان های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پنجم آذرماه دستورالعمل رییس قوه قضاییه در پی پیروزی ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی صادر شد.

  در دستور رییس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده است: نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره مندی از  ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آن ها به آغوش گرم خانواده های شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

  ناصر عتباتی، رییس دادگستری استان آذربایجان غربی در رابطه با اقدامات دادگستری استان آذربایجان غربی در راستای دستور رییس قوه قضاییه 20 نفر از دستگیر شدگان اخیر از زندان های این استان مشمول ارفاقات قانونی شده و از زندان آزاد شدند.

  گفتنی است، در دستور رییس دستگاه قضا تصریح شده بدیهی است کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را شهید و مجروح کردند و اموال مردم را به آتش کشیدند و قرآن سوزاندند، قابل اغماض نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20نفر دیگر از دستگیر شدگان در اغتشاشات آذربایجان غربی

آزادی 20نفر دیگر از دستگیر شدگان در اغتشاشات آذربایجان غربی