مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-28سياسي

نباید تفاوت فاحشی بین حقوق و مزایای پرستاران باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تبعیض در مزایا و حقوق جدی است، گفت: در بین پرستاران که همه شبانه روزی تلاش می کنند، نباید تفاوت فاحشی با یکدیگر داشته باشند.

- آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی دوشنبه 7 آذر در همایش روز پرستار و آیین تکریم پرستاران استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای پرستار و شهیدان امنیت، خطاب به پرستاران، اظهار کرد: رزق و زندگی شما با خدمت به خلق تأمین می شود.

وی با بیان اینکه لبخندهای پرستاران گاه تا سال ها در ذهن بیماران ماندگار می ماند و این رزق شما را خداوند در بهترین موقعیت قرار داده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه بشری چه در زندگی فردی و اجتماعی این است که حقیقت زندگی و جایگاه خود را فارغ از رفتار، کردار و سلیقه اش نشناخته است.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه خداوند به ما کرامت عنایت کرده و گرفتاری انسان از اینجا آغاز می شود که خود را نشناخته است، افزود: انسان کتابی است که خدا با دست خود نوشته و در تعبیر این خلقت، به خود آفرین و احسنت گفته است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پیگیری ها به تحقق تعرفه گذاری خدمات پرستاری منجر شد اما فارغ از حقوق و مزایا، توصیه می کنم نیت ها را برای خدمت به خلق خالص کنید تا خدمت کنیم به انسان ها و دعای بیماران با انکسار قلوب آنها گاهی می تواند گره های بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تفاوت فاحشی بین حقوق و مزایای پرستاران باشد

نباید تفاوت فاحشی بین حقوق و مزایای پرستاران باشد