مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-28اقتصادي

تغییر محدودیت های کرونایی در چین و افزایش تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی


گزارش ها حاکی از آن است که به دنبال سیگنال های پکن برای تغییر قوانین مربوط به کروناویروس، جستجوها برای خرید تجهیزات پزشکی و حیات بخش افزایش یافته است.

- گزارش ها حاکی از آن است که به دنبال سیگنال های پکن برای تغییر قوانین مربوط به کروناویروس، جستجوها برای خرید تجهیزات پزشکی و حیات بخش افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تشدید نگرانی و ناامیدی از اقدامات پکن برای مهار شیوع فزاینده کروناویروس، تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی همچون دستگاه های تنفس مصنوعی و کپسول اکسیژن در بین شهروندان چین افزایش یافته است.

بیش از ده ها فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی در مصاحبه با فایننشال تایمز اظهار داشتند: فروش تجهیزاتی که برای تشخیص یا درمان علائم کووید-19 استفاده می شود از یازدهم نوامبر و زمانیکه مقامات چین مدت زمان قرنطینه را برای افرادی که در تماس نزدیک با بیمار هستند یا مسافران بین المللی کوتاه تر کرده، افزایش یافته است.

مایکل هوانگ ، مالک یک صندوق خصوصی مستقر در هانگژو، چند ساعت پس از اعلام قوانین جدید در پکن، چند صد دلار برای خرید دستگاه تنفس مصنوعی و کپسول اکسیژن برای پدر 74 ساله خود هزینه کرد.

وی گفت: با افزایش آمار مبتلایان، بیمارستان ها با کمبود تخت برای پذیرش بیماران مواجه خواهند شد و اگر نتوانم پدرم را در اورژانس بستری کنم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر محدودیت های کرونایی در چین و افزایش تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی

تغییر محدودیت های کرونایی در چین و افزایش تقاضا برای خرید تجهیزات پزشکی