مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:302022-11-28بين الملل

هشدار دستیار ارشد الکسی ناوالنی نسبت به وضعیت وخیم این زندانی


دستیار ارشد الکسی ناوالنی ضمن هشدار درخصوص سلامتی این منتقد کرملین در سلول انفرادی، گفت که بقای ناوالنی به تصمیم ولادیمیر پوتین مبنی بر استفاده از این زندانی به عنوان ابزار چانه زنی در جنگ اوکراین بستگی دارد.

- هشدار دستیار ارشد الکسی ناوالنی نسبت به "وضعیت وخیم" این زندانی دستیار ارشد الکسی ناوالنی ضمن هشدار درخصوص سلامتی این منتقد کرملین در سلول انفرادی، گفت که بقای ناوالنی به تصمیم ولادیمیر پوتین مبنی بر استفاده از این زندانی به عنوان "ابزار چانه زنی" در جنگ اوکراین بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، لئونید ولکوف، دستیار ارشد الکسی ناوالنی، منتقد سرشناس و سرسخت کرملین طی سفری به لندن گفت: ناوالنی به اعضای خانواده اش دسترسی ندارد و پس از تصمیم غیرعلنی مقامات روسیه برای همیشه به یک سلول انفرادی 8 در 12 فوت منتقل شده است.

ولکوف با اشاره به وضعیت سابق الکسی ناوالنی که می توانست از داخل زندان پیام هایی را ارسال کند، افزود: در حال حاضر فقط وکلای ناوالنی اجازه دارند او را در زندان ملاقات کنند، البته این به معنای ملاقات از نزدیک نیست و این دیدار از پشت یک شیشه مات انجام می شود.

اکنون باید اذعان کنم که وضعیت وخیم شده زیرا ارتباط ناوالنی با دنیای بیرون بسیار محدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دستیار ارشد الکسی ناوالنی نسبت به وضعیت وخیم این زندانی

هشدار دستیار ارشد الکسی ناوالنی نسبت به وضعیت وخیم این زندانی