مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-28ورزشي

تامین اعتبار 18 پروژه شهری از محل عوارض آلایندگی اهواز


نایب رییس شورای شهر اهواز بر لزوم رعایت سقف و محدوده زمانی اجرا و بهره برداری پروژه هایی که از محل عوارض آلایندگی تأمین اعتبار شده اند، تاکید کرد.

- حجت الله زارع زاده در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (7 آذرماه) برگزار شد، با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی ولز و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: امیدواریم به فضل الهی و همت جوانان برومند ملی پوش، این پیروزی مقدمه پیروزی غرورآفرین بعدی در مسابقه حساس در مقابل تیم ملی آمریکا باشد؛ از مردم دعوت می شود با حمایت گسترده از تیم ملی کشورمان، ضمن تقویت روح و روان ملی پوشان، مکر و برنامه های دشمنان نظام اسلامی را که با فرصت طلبی، تیم ملی کشورمان را نشانه گرفته اند و با اعمال انواع فشار سعی در تضعیف آن ها را داشته و دارند، مانند همیشه به یأس تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم شامگاه سه شنبه شاهد جشن پیروزی و غلبه حق بر باطل در مستطیل سبز فوتبال باشیم.

نایب رییس شورای شهر اهواز با اشاره به پروژه های عمرانی، زیست محیطی و ترافیکی که از محل عوارض آلایندگی برای اجرا به شهردار ابلاغ شده است، عنوان کرد: انتظار می رود شهردار یا معاونین وی، ماهانه با حضور در صحن علنی شورای شهر به صورت مستمر مردم را در جریان پیشرفت پروژه ها قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 18 پروژه شهری از محل عوارض آلایندگی اهواز

تامین اعتبار 18 پروژه شهری از محل عوارض آلایندگی اهواز