مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-28اقتصادي

طرح هادی در 71 روستای بوشهر بازنگری می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برای 396 روستای استان طرح هادی تهیه شده است که البته این طرح در 71 روستا نیاز به بازنگری دارد.

- علیرضا مقدم دوشنبه 7 آذر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح هادی در 99 درصد روستاهای استان بوشهر استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر موفق شده است در این حوزه مقام دوم کشوری را به لحاظ برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار از اجرای طرح هادی کسب کند.

وی تصریح کرد: حال حاضر 63 پروژه فعال و در حال اجرا در بخش عمران روستایی در سطح روستاهای استان بوشهر با اعتبار 33 میلیارد تومان در شهرستانهای بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان، تنگستان و دشتی از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران در حال اجرا است؛ این پروژه ها شامل بهسازی معابر روستایی، ایمن سازی روستاها در برابر سیل، ایجاد بوستان روستایی و چمن مصنوعی مینی فوتبال هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: طی یک سال اخیر در بخش صدور اسناد مالکیت واحد های مسکونی 1036 جلد سند روستایی و در شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت، 394 جلد سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

مقدم با اشاره به وجود 816 روستا در استان بوشهر بیان کرد: 400 روستای استان بوشهر بالای 20 خانوار هستند که برای 396 روستا طرح هادی تهیه شده است که البته طرح هادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در 71 روستای بوشهر بازنگری می شود

طرح هادی در 71 روستای بوشهر بازنگری می شود