مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-28اقتصادي

دهکده فناوری کشاورزی در قزوین برپا می شود


رییس جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت دانش بنیان کردن فعالیت های کشاورزی گفت: دهکده فناوری کشاورزی با همکاری پارک علم و فناوری در قزوین برپا می شود.

- رضا افلاطونی در گفت و گو با خبرنگار مهرT با اشاره به تأسیس دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در استان قزوین اظهار کرد: ما موفق شده ایم مصوبه تأسیس دهکده فناوری کشاورزی را از معاونت تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کسب نماییم.

سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: به این منظور و نیز در جهت تسریع در تأسیس دهکده تفاهمنامه ای هم با پارک علم و فناوری استان قزوین به انعقاد درآمده است.

این مسئول بیان کرد: جانمایی این طرح نیز در نظر گرفته شده است و بناست این دهکده در مرکز تحقیقات کشاورزی جهاد کشاورزی استان قزوین تأسیس شود و در حال حاضر در حال گذراندن مصوبه نهایی و گرفتن دستور معاون وزیر قرار دارد تا هر چه زودتر بهره برداری از پروژه آغاز شود.

افلاطونی بیان کرد: با توجه به این موضوع که شعار سال مربوط به دانش بنیان کردن فعالیت ها است و نیز با توجه به کمبود آب و تغییر رویکردها نسبت به موضوعات کشاورزی برپایی دهکده فناوری کشاورزی می تواند گام قابل توجهی در جهت تحقق این شعار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده فناوری کشاورزی در قزوین برپا می شود

دهکده فناوری کشاورزی در قزوین برپا می شود