مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-28سياسي

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر


فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: این دانشگاه افتخار دارد که با نام معمار کبیر انقلاب فارغ التحصیلانی را تحویل جامعه دهد که با علم و تلاش خود نیازمندی های روی آب ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، امیردریادار آریا شفقت رودسری در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به عدم توانایی دشمن از نظر نظامی با کشور اظهار کرد: بنابراین در حال صف آرایی در عرصه های فضای مجازی و جنگ نرم است.

وی به نقش مهم رسانه ها در این میان اشاره کرد و افزود: در این عرصه نرم و رسانه شما خبرنگاران برای دفاع موثرتر هستید و وظیفه سنگینی بر عهده دارید.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به اینکه شهدای امنیت این مدت اخیر به خاطر امنیت پایدار در منطقه بوده است، افزود: شما خبرنگاران باید در این برهه جهاد تبیین را برای امید آفرینی به نحو مطلوب و با شدت و قوت بیشتر انجام دهید.

امیردریادار شفقت رودسری ادامه داد: دشمنان و استکبار از این نگران هستند که جمهوری اسلامی درعرصه های علمی، سیاسی و دفاعی به یک کشور قدرتمند منطقه تبدیل شده است و با این روند کسی نخواهد توانست جلوی این قدرت را بگیرد و یارای مقابله ندارد.

وی با بیان اینکه باید بر سعی و تلاشمان برای اجرای ماموریت ها و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بیفزاییم ، گفت: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر