مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:462022-11-28سياسي

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، امیردریادار آریا شفقت رودسری در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به عدم توانایی دشمن از نظر نظامی با کشور اظهار کرد: بنابراین در حال صف آرایی در عرصه های فضای مجازی و جنگ نرم است.

وی به نقش مهم رسانه ها در این میان اشاره کرد و افزود: در این عرصه نرم و رسانه شما خبرنگاران برای دفاع موثرتر هستید و وظیفه سنگینی بر عهده دارید.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به اینکه شهدای امنیت این مدت اخیر به خاطر امنیت پایدار در منطقه بوده است، افزود: شما خبرنگاران باید در این برهه جهاد تبیین را برای امید آفرینی به نحو مطلوب و با شدت و قوت بیشتر انجام دهید.

امیردریادار شفقت رودسری ادامه داد: دشمنان و استکبار از این نگران هستند که جمهوری اسلامی درعرصه های علمی، سیاسی و دفاعی به یک کشور قدرتمند منطقه تبدیل شده است و با این روند کسی نخواهد توانست جلوی این قدرت را بگیرد و یارای مقابله ندارد.

وی با بیان اینکه باید بر سعی و تلاشمان برای اجرای ماموریت ها و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بیفزاییم ، گفت: نظام جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی وارد میدان شد تا احقاق حق مظلومان را داشته باشد اما در مقابل نیز استکبار با هم دستی 40 کشور سعی کرد این نهال نوپا انقلای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر

تولید تجهیزات بومی دریایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر