مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-28دانش

شرایط جدید تجمع دانشجویی/ اعلام 10مساله آموزش عالی در صحن شورا


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل ها نیستند اگر 50 نفر باشند، می توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن را بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای دانشکده ها و اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به بیانات اساتید و ارتباط با دانشگاه گفت: در حوزه های کارشناسی، دبیرخانه ارتباط خوبی با اساتید دانشگاه داشته ولی ارتباط نظامند و نهادی ضعیف است.

از وقتی که دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده گرفتم در ستاد نقشه جامع علمی کشور اعلام کردم که باید سه رییس دانشگاه در این ستاد حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه باید بتواند اعتراض کند بیان کرد: بر اساس مصوبات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکل های دانشجویی و همچنین دانشجویانی که عضو تشکل ها نیستند می توانند اعتراض کنند؛ اگر 50 نفر از دانشجویان اعتراض داشته باشند می توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و البته مسئولیت آن را بپذیرند.

وی ادامه داد: 10 مسئله در آموزش عالی مربوط به حقوق و دستمزد، تجهیزات آزمایشگاهی و همکاری های بین المللی از سوی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آماده شده که بزودی در صحن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید تجمع دانشجویی/ اعلام 10مساله آموزش عالی در صحن شورا

شرایط جدید تجمع دانشجویی/ اعلام 10مساله آموزش عالی در صحن شورا