مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-28اقتصادي

نیازمند تدوین اطلس سرمایه گذاری دربخش گیاهان دارویی هستیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در حال حاضر تشویق و ترغیب سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی چندان نظام مند نیست، گفت: برای نظام مند شدن اقدامات در این بخش، - ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در حال حاضر تشویق و ترغیب سرمایه گذاری در بخش گیاهان دارویی چندان نظام مند نیست، گفت: برای نظام مند شدن اقدامات در این بخش، نیازمند تدوین اطلس سرمایه گذاری استانی در زمینه گیاهان دارویی هستیم.

مجتبی دهقان پور دوشنبه 7 آذر در نشست ستاد گیاهان دارویی استانذفارس عنوان کرد: بر اساس اطلس سرمایه گذاری می توانیم به سرمایه گذار مشخصا بگوییم در چه منطقه ای چه نوع و به چه میزان سرمایه گذاری کند، نرخ بازگشت سرمایه چقدر است، ارز آوری برای کشور چگونه هست و چه فرصت های بازاریابی پیش روی او وجود دارد.

به گفته او؛ تدوین اطلس سرمایه گذاری موضوعی است که باید فرا دستگاهی دنبال شود و سازمان های مرتبط و دخیل در آن با هم تعامل کنند تا به یک ادبیات مشترک دست یابند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اینکه پیش از این نگاه ها به حوزه گیاهان دارویی بیشتر نگاه تولیدی بوده است به این معنا که به دنبال سطح زیر کشت و میزان تولید این محصولات بوده ایم، اظهار کرد: باید تمام عوامل مترتب بر زنجیره تولید مد نظر و مورد توجه باشد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تدوین اطلس سرمایه گذاری دربخش گیاهان دارویی هستیم

نیازمند تدوین اطلس سرمایه گذاری دربخش گیاهان دارویی هستیم