مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-28فناوري

نسل پنجم اینترنت تا پایان سال به قزوین می رسد


مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: تلاش ما این است که تا پایان امسال بتوانیم دو سایت نسل پنجم شبکه تلفن همراه(5G) را در استان فعال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا نصرآبادی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که مذاکره آن در حال انجام است و یک ظرفیت اختصاصی داریم، ورود نسل پنجم شبکه تلفن همراه(5G) به استان است.

  وی افزود: جزو استانهای در اولویت 2 قرار داریم و تلاش ما این است که حداقل بتوانیم تا پایان امسال دو سایت نسل پنجم شبکه تلفن همراه(5G) را در استان فعال کنیم.

  مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین ادامه داد: یک نقطه در سبزه میدان برای نصب دکل مخابراتی پیشنهاد شده دکل درختی ایجاد کنیم تا هم ساختار زیباسازی شهری داشته باشد و هم نسل پنجم اینترنت رو وارد کنیم که این مهم، مرکز استان قزوین را پوشش می دهد.

  نصرآبادی اضافه کرد: طی دو سال گذشته اینترنت 3G یا اینترنت نسل سوم و اینترنت 4G یا اینترنت نسل چهارم در 120 روستای استان قزوین راه اندازی و فعال شده است.

  وی خاطرنشان کرد: در خصوص استفاده از تلفن همراه و اینترنت، داشتن سواد رسانه ای مقوله بسیار مهمی است و باید بین بد و خوب تمییز داده شود و از سویی باید مراقب جرایمی همچون هک، باج گیری ها و سوءاستفاده های دیگر بود تا نوجوانان به سمت انحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل پنجم اینترنت تا پایان سال به قزوین می رسد

نسل پنجم اینترنت تا پایان سال به قزوین می رسد