مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-28سياسي

هیچ ارتشی در دنیا جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: ایران اسلامی امروزه بزرگترین و قدرتمندترین کشور از نظر نظامی و دفاعی است و هیچ ارتشی در دنیا جرأت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تبیین دوران پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: امام راحل در مقابل آمریکا ایستادند چرا که به وعده خدا اعتماد داشتند.

وی با بیان اینکه فرهنگ و تکفر بسیجی ریشه دینی دارد، افزود: فرهنگ بسیجی اهل سازش و تسلیم نیست و در دوران دفاع مقدس و عرصه های گوناگون این فرهنگ اثبات شده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی  ما میتوانیم را در دوره دفاع مقدس با فرهنگ بسیجی به اثبات رساند، خاطرنشان کرد:  ایران اسلامی امروزه بزرگترین و قدرتمندترین کشور از نظر نظامی و دفاعی است و هیچ ارتشی در دنیا جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام رعایتی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اقدامات جهادی دولت سیزدهم هم پرداخت و اضافه کرد:  با تلاش دولت جهادی طرح های مختلفی در کشور اجرا و انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ارتشی در دنیا جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد

هیچ ارتشی در دنیا جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد