مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-28سياسي

دغدغه اصلی در ناآرامی های اخیر دفاع از امنیت مردم بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در نخستین روزهای اغتشاشات که مناطق مرکزی مشهد در معرض ناآرامی های معاندان قرار گرفته بود، با ورود بسیجیان دغدغه اصلی ما دفاع از امنیت مردم رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از بسیجیان مشهد که صبح دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین روزهای اغتشاشات که مناطق مرکزی مشهد همچون احمدآباد به عنوان یکی از شاهراه های رفت و آمد مردم و مراکز اقتصادی مشهد، در معرض ناآرامی های معاندان قرار گرفته بود، کسبه و اهالی محله نگران جولان این اراذل و اوباش بودند اما با ورود بسیجیان جان برکف در قالب گردان های امام علی (ع)، دغدغه ما رفع شد و امنیت مردم محفوظ ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به آیه 173 سوره مبارکه آل عمران بیان کرد: امام نه مؤسس بسیج بلکه در مقام احیاگری سنت نبی مکرم اسلام (ص)، همان طریقتی را دنبال کرد که پیامبر (ص) آن را آغاز کرده بود.

مستند بسیج، آیه قرآن است که فرمود الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ و اشاره به ماجرای غزوه همراه الاسد دارد که همان مجروحان غز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه اصلی در ناآرامی های اخیر دفاع از امنیت مردم بود

دغدغه اصلی در ناآرامی های اخیر دفاع از امنیت مردم بود