مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-28پزشكي

افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی در استان اردبیل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اولین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی استان در سانتر پوست بیمارستان آموزشی و درمانی امام رضا (ع) اردبیل راه اندازی شد.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اولین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی استان در سانتر پوست بیمارستان آموزشی و درمانی امام رضا (ع) اردبیل راه اندازی شد.

رامین نسیمی دوست 7 آذر ضمن قدردانی از همه افرادی که در بهره برداری از این آزمایشگاه نقش داشتند، افزود: تا قبل از افتتاح این واحد، نمونه های قارچی به مراکز درمانی خارج از استان و بخش خصوصی ارسال می شدند که از این پس همه نمونه ها در همین استان با تعرفه دولتی بررسی و با سرعت، دقت و کیفیت مناسب در اختیار بیماران قرار می گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: این آزمایشگاه با اعلام نیاز و پیگیری های مستمر گروه پوست و امور آزمایشگاه ها و تأکید وزارت بهداشت نسبت به اهمیت تشخیص زودهنگام عفونت های قارچی تأسیس و راه اندازی شده است.

این مسئول اضافه کرد: آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی باهدف برطرف کردن نیازهای تشخیصی و درمانی بیماری های قارچی و جلوگیری از ارجاع بیماران به استان های هم جوار شروع به فعالیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی در استان اردبیل

افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی در استان اردبیل