مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-28سياسي

از نامحدود شدن سقف ارجاعات تا الزامی شدن قرارداد نظارت


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با بیان اینکه، شعار محوری هیئت مدیره دوره نهم این سازمان، شفافیت و عدالت محوری بود، از نامحدود شدن سقف ارجاعات، - بسترسازی برای بهبود بهره وری و نهایی شدن قرارداد نظارت مهندسان خبر داد.

مجتبی زوربخش دوشنبه هفتم آذر در یک کنفرانس خبری با اشاره به گذشت یکسال از استقرار هیئت مدیره جدید در راس سازمان نظام مهندسی فارس اعلام کرد که ایجاد سامانه شفافیت با هدف سیستمی و شفاف شدن کل ارجاع ها در محدوده وظایف محوله این سازمان، گام اول بوده که با عملیاتی شدن آن شاهد افزایش سقف ارجاعات سیستمی از 4 هزارمترمربع به 14 هزار متر و در نهایت نامحدود شدن این میزان هستیم.

او با بیان اینکه اکنون همه اعضای سازمان نظام مهندسی امکان مشاهده اطلاعات مربوط به ارجاع نظارت را دارند، گفت: پیش از این ارجاع نظارت تا سقف 4 هزار مترمربع به شکل سیستمی انجام می شد و روش ارجاع در اعداد مازاد بر 4 هزارمترمربع، به شکل دستی اعمال و اجرایی می شد.

زوربخش از تعیین ظرفیت اشتغال به کار برای مهندسال ارشد با همکاری اداره کل راه و شهرسازی فارس خبر داد و با بیان اینکه طرح طبقه بندی مشاغل در هیئت مدیره این سازمان تصویب شده است، گفت: این طرح در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد و با نهایی شدنش، میزان حقوق و مزایای شغلی شاغلان، با هدف اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نامحدود شدن سقف ارجاعات تا الزامی شدن قرارداد نظارت

از نامحدود شدن سقف ارجاعات تا الزامی شدن قرارداد نظارت