مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-28سياسي

فتنه 1401 با هدف جلوگیری از روند پیشرفت علمی کشور راه افتاد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشرفت علمی ما در ابعاد مختلف در جهان شاخص است و دشمنان با هدف جلوگیری از این روند دست به ایجاد فتنه های مختلف علیه ایرانیان می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی استان و طرح شهید رهنمون در سنندج اظهار کرد: تلاش گروه های جهادی پزشکی در نقاط مختلف استان قابل تقدیر است.

وی افزود: خدمت بی منت و عاشقانه بسیجیان عضو گروه های جهادی به عنوان ذخیره ای برای آخرت آنها محسوب شده و از تلاش این بزرگواران تقدیر و تشکر داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در پنجم آذرماه امسال اظهار داشت: استوار بر عقیده و مرام بسیج، قدردانی از خود، حرکت رو به جلو، روشن بینی، آمادگی عملی و مراقبت از نفوذ دشمن در مجموعه های خودی از جمله سفارشات رهبر معظم انقلاب به همه ما بسیجیان است.

سردار حسینی افزود: توان قدرت دروغگویی دشمن فوق العاده است و ما بسیجیان باید در مقابل این دروغگویی ها روشن بینی خود را افزایش دهیم و آمادگی عملی خود را حفظ کنیم و غافل گیر نشویم.

وی خاطرنشان کرد: مراقب نفوذ دشمن در مجموعه های خودی باشیم چرا که ما یک جنگ سخت عقیدتی با دشمن داریم و به مبانی عقیدتی ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 1401 با هدف جلوگیری از روند پیشرفت علمی کشور راه افتاد

فتنه 1401 با هدف جلوگیری از روند پیشرفت علمی کشور راه افتاد