مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-28فرهنگي

اعتراف «باب دیلن» به یک کلاهبرداری!


«باب دیلن» خواننده و ترانه سرای برنده نوبل ادبیات از طرفدارانش برای امضای ماشینی کتاب هایش به جای امضای دست نویس عذرخواهی کرد.

- باب دیلن خواننده و ترانه سرای برنده نوبل ادبیات از طرفدارانش برای امضای ماشینی کتاب هایش به جای امضای دست نویس عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رولینگ استون،در حالی نسخه محدود کتاب فلسفه آواز مدرن با امضای دست نویس باب دیلن به قیمت 600 دلار به خوانندگان فروخته شده بود، حالا مشخص شده این کتاب ها با امضای کپی شده این نویسنده، خواننده و ترانه سرا همراه بوده است.

روسای شرکت انتشاراتی سایمون و شوستر این اشتباه را پذیرفته اند و پیشنهاد بازگشت وجه به خریداران را مطرح کرده اند و باب دیلن نیز در بیانیه ای که در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک منتشر کرده، درباره چگونگی بروز این مشکل نوشت: باید به طرفداران و دنبال کنندگانم اعلام کنم که متوجه شدم که در مورد امضای برخی از آثار هنری اخیر من و نسخه ای محدود از کتاب فلسفه آهنگ مدرن بحث هایی وجود دارد.

من در طول سال ها تک تک آثار هنری را با دست امضا کرده ام و هرگز مشکلی وجود نداشته است اما پس از سرگیجه در طول همه گیری کووید-19 و قرنطینه، تصمیم گرفته شد از امضای کپی شده ماشینی برای آثارم استفاده کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف «باب دیلن» به یک کلاهبرداری!

اعتراف «باب دیلن» به یک کلاهبرداری!