مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 14:562022-11-28سياسي

آموزش مهارت های زندگی از طریق تئاتر شورایی در کانون اصلاح و تربیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان های استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: مددجویان کانون اصلاح و تربیت به لحاظ سنی در شرایط ویژه ای قرار دارند، از طرفی میل به انجام کارهای مختص بزرگسالان را دارند و از طرفی در این خصوص آموزش درستی ندیده اند و برای اثبات خود دست به کارهایی می زنند که معمولاً برایشان دردسرساز است و در نهایت منتهی به زندان می شود.

چهارمحالی با اشاره به جرایم مددجویان کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: طیف زیادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت به خاطر تجربه زیسته و شرایط محیط زندگیشان متاسفانه سابقه مصرف انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی را دارند و این امور تبدیل به جزیی از فرهنگ آنان شده است که به راحتی نمی توان این فرهنگ و نگرش را تغییر داد.

مدیر کل زندان های استان البرز افزود: این تغییر نگرش ها باید به شیوه غیر مستقیم و با تکنیک های میان رشته ای در حوزه های روانشناسی، جامعه شناسی و هنر صورت پذیرد، چرا که در غیر این صورت مددجویان یا از پذیرش این تغییرات امتناع می کنند و یا در صورت پذیرش، پس از آزادی و با اولین مواجهه با دوستان محیطِ زندگی فراموش می شوند.

علی چهارمحالی آموزش های نوین و کاربردی را در تغییر رفتار مددجویان موثر خواند و افزود: مدت 3 ماه است که آموزش مهارت های اساسی زندگی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های زندگی از طریق تئاتر شورایی در کانون اصلاح و تربیت

آموزش مهارت های زندگی از طریق تئاتر شورایی در کانون اصلاح و تربیت