مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-28اقتصادي

آفریقای جنوبی تحریم ها علیه ایران را قبول ندارد


سفیرآفریقای جنوبی در ایران تحریم ها را از جمله موانع توسعه تبادلات با ایران دانست و گفت: آفریقای جنوبی به هیچ وجه این تحریم ها را قبول ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویکا مازوی کومالو بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه و بندر نوشهر در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه باید تجلیل جامع و درستی از نیازهای دو طرفت برای تجارت داشته باشیم، گفت: باید نیازهای آفریقای جنوبی واستان مازندران بررسی شود و ببینیم درچه زمینه هایی می توانیم ارتباط برقرار کنیم.

وی با اظهار اینکه دامپروری می تواند زمینه ارتباط مشترک مازندران و آفریقا باشد، افزود: باید بررسی شود که دو طرف به چه بخش هایی از دامپروری نیاز دارند.

وی درباره موانع فراروی تجارت ایران و آفریقای جنوبی، تحریم ها را مانعی فراروی تعامل و تجارت بیان کرد و گفت: هرچند آفریقای جنوبی تحریم های اعمال شده برایران را قبول ندارد اما این تحریم ها در کار تجاری و تبادلات بانکی و غیره تاثیرگذاشته است.

ویکا مازوی کومالو با اظهار اینکه کمپانی های آمریکای جنوبی بیشتر بخش خصوصی و با کشورهای غربی در ارتباط هستند، ادامه داد: به خاطر آنکه هراس از دست دادن ارتباط را دارند، تمایل کمتری به برقراری تبادلات با ایران دارند که باید این موانع رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی تحریم ها علیه ایران را قبول ندارد

آفریقای جنوبی تحریم ها علیه ایران را قبول ندارد