مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-28سياسي

رفع نیازمندی های صنایع استان زنجان از اولویت های رویداد «تا ثریا»


رفع نیازمندی های صنایع استان از اولویت های رویداد «تا ثریا» است.

- رفع نیازمندی های صنایع استان زنجان از اولویت های رویداد تا ثریا ایسنا/زنجان مسئول بسیج علمی استان زنجان گفت: رفع نیازمندی های صنایع استان از اولویت های رویداد تا ثریا است.

علی رضاخانی صبح امروز (7 آذرماه) در نشست خبری با اشاره به برگزاری رویداد ملی فناورانه تا ثریا که روز 10 آذرماه در دانشگاه زنجان برگزار می شود، عنوان کرد: این رویداد فناورانه با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و حل نیازهای و مسائل فناورانه دستگاه ها صنایع و بخش های مختلف استانی و ملی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مسئله اصلی کشور است، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با شاخصه هایی که دارد و سیاست هایی که در این عرصه اعمال شده است نقش محوری را ایفا می کند که در این حوزه نیز اقتصاد دانش بنیان بخش اصلی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

مسئول بسیج علمی استان زنجان با بیان اینکه بسیج با شانیتی که دارد در این میدان نیز با کمک دستگاه های چون پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، نقش آفرینی می کند تا بتواند این دو مسئله را کنار هم قرار دهد، افزود: در این راستا مسئله اول احصا درست نیازها در حوزه های مختلف و مسئله دوم نیز شناسایی راه درست حل این مسئله و سوم نیز وصل کردن این دو به یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیازمندی های صنایع استان زنجان از اولویت های رویداد «تا ثریا»

رفع نیازمندی های صنایع استان زنجان از اولویت های رویداد «تا ثریا»