مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-28فرهنگي

برگزاری کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه ای با حضور خردمندان


کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه ای در راستای برگزاری کارگاههای آموزشی سیزدهمین دوره جشنواره فیلم 100 با حضور محمدرضا خردمندان (کارگردان و فیلم نامه نویس) در زنجان برگزار شد.

- کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه ای در راستای برگزاری کارگاههای آموزشی سیزدهمین دوره جشنواره فیلم 100 با حضور محمدرضا خردمندان (کارگردان و فیلم نامه نویس) در زنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم 100، اولین کارگاه آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم 100 از سلسله کارگاههای آموزشی این دوره با عنوان تولید فیلم 100 ثانیه ای با تدریس محمدرضا خردمندان در زنجان برگزار شد.

این کارگاه با مروری بر طراحی ایده و فیلمنامه و کارگردانی توسط سیدمحمدرضا خردمندان، کارگردان سینما و تلویزیون برای جمعی از هنرجویان و فیلمسازان جوان استان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که در تاریخ دوم و سوم آذرماه درسالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان زنجان و با حضور بیش از 75نفر از علاقمندان به فیلمسازی برگزار شد، بخشی از طرح ها و فیلمنامه های کوتاه هنرجویان جوان مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا خردمندان علاوه بر پرداختن به مباحث و تکنیک های رسیدن به یک فیلمنامه 100 و کارگردانی آن، نمونه هایی از فیلم های 100ثانیه ای مرتبط با موضوع را نیز نمایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه ای با حضور خردمندان

برگزاری کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه ای با حضور خردمندان