مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-28اقتصادي

«دست بافته »های لرستان روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: «دست بافته »های این استان با تعیین برند، روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: دست بافته های این استان با تعیین برند، روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از تعیین برند دست بافته های لرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترویج تولیدات صنایع دستی لرستان در جلسه ای با مدیران شرکت شهرک های صنعتی، برند دست بافته های استان تعیین شد.

وی، بیان داشت: در این جلسه در خصوص تعیین برنامه یک ساله صادرات خوشه بافت (فرش، گلیم، ماشته و جاجیم) تصمیم گیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه بر اساس توافق صورت گرفته، دست بافته های لرستان با نام تجاری میلماش روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند، افزود: میلماش یکی از نقشه های بومی کار شده در گلیم استان بوده که قرار است به عنوان برند تجاری محصولات دست بافت لرستان از آن استفاده شود.

حسن پور، اظهار کرد: طراحی سایت سه زبانه و بسته بندی دست بافته های لرستان توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در سال جاری انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دست بافته »های لرستان روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند

«دست بافته »های لرستان روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند