مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:202022-11-28سياسي

13 تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر فعال است


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های استان بوشهر گفت: از 23 تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر، 13 تعاونی فعال و مشغول خدمت رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرشید حسینی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 23 تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر، 13 تعاونی فعال و مشغول خدمت رسانی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های استان بوشهر افزود: در تلاش هستیم تا با همراهی و همدلی سایر تعاونی ها، 10 تعاونی دیگر استان را هم فعال و به چرخه خدمت رسانی به مردم وارد کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون در 23 تعاونی استان 493 هزار نفر عضویت دارند گفت: با رایزنی های صورت گرفته تلاش کردیم تا محدودیت عضویت مراکز شهرستانی و محدودیت فاصله 30 کیلومتری تا ساحل را حذف کنیم و بدین ترتیب تمامی جمعیت استان بتوانند در تعاونی های مرزنشینان عضویت داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های استان بوشهر یادآور شد: کالاهای عرضه شده در تعاونی ها با اولویت معیشت مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال 15 هزار تن برنج 10 هزار تن شکر و 10 هزار تن روغن از طریق تعاونی مرزنشینان در سراسر استان توزیع خواهد شد.

حسینی پیرامون نگرانی های سهامداران این تعاونی در مورد ارزش سهام و اموالشان نیز گفت: کار خوبی که در گذشته صورت گرفته است سودهای حاصل در تعاونی صرف خرید اموال شده و بدین صورت ارزش پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر فعال است

13 تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر فعال است