مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-28اجتماعي

کاهش 82 درصدی تلفات انسانی حوادث رانندگی در ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از کاهش 82 درصدی تلفات انسانی حوادث رانندگی در آبان ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بحث کاهش تلفات انسانی حوادث جاده ای و طی برنامه ریزی مدون موفق به کاهش جانباختگان حوادث جاده ای در این مدت شده است.

وی افزود: رعایت قانون مندی و احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم، حضور فعال تیم های گشتی، پایش جاده ها با استفاده از دوربین های هوشمند کنترل تخلفات و برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در کنار اقدامات فرهنگی و آموزشی به اقشار مختلف مردم خصوصاً رانندگان و آشکار سازی نقاط پر تصادف زمینه ساز این مهم بوده است.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: پلیس راه استان کاهش تصادفات و جان باختگان حوادث جاده ای را در ماه های آتی به جد دنبال خواهد کرد.

این مسئول انتظامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری مردم عزیر و شریف استان در بحث رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط با بحث ترافیک و حضور فعال تیم های گشتی پلیس راه بتوانیم زمینه ساز پیشگیری از وقوع تصادفات فوتی و جرحی در سطح محورهای مواصلاتی استان بوده و شاهد کاهش تلفات انسانی ناشی از این حوادث ترافیکی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 82 درصدی تلفات انسانی حوادث رانندگی در ایلام

کاهش 82 درصدی تلفات انسانی حوادث رانندگی در ایلام