مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-28پزشكي

کمبود تخت های ویژه در بیمارستان های اصفهان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با وجود اینکه اصفهان، استانی برخوردار است، اما در بیمارستان ها کمبود تخت های ویژه داریم، اما تلاش می کنیم تعداد تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم.

- سید مرتضی حیدری امروز (دوشنبه، 7 آذرماه) در نشستی با خبرنگاران، با اعلام اینکه احتمال وقوع پیک دوم آنفلوانزا در دی ماه و بهمن ماه وجود دارد، اظهار کرد: شهروندان باید بدانند استفاده از آنتی بیوتیک ها و کرتون جایی در درمان بیماری آنفلوانزا ندارند، این بیماری با داروهای بسیار ساده درمان خواهد شد و آنتی بیوتیک برای درمان صرفاً به تشخیص پزشک تجویز می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: موج جدید بیماری آنفلوانزا که به تازگی ایجاد شد، نگرانی بیشتری ایجاد کرد و درگیری های ریوی، بستری کودکان و ترشحات چرکی ریوی افزایش یافت، اما در حال حاضر از این پیک گذر کردیم.

حیدری با یادآوری اینکه اوایل انقلاب برای درمان برخی از بیماری های خاص نیازمند حضور پزشکان خارجی بودیم و گاهی جراحی های محدود در مراکز محدود انجام می شد، افزود: امروز به مرحله ای رسیدیم که پزشکان با آموزش هایی که دیده اند حتی به سایر کشورها اعزام می شوند، در حال حاضر اعمال جراحی بسیار پیچیده با تکیه بر نیروی کارآمد در حال انجام است و امیدواریم با توجه به ظرفیت منبع پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت های ویژه در بیمارستان های اصفهان

کمبود تخت های ویژه در بیمارستان های اصفهان