مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-28اقتصادي

آزمون های ایران خودرو با همکاری دانش بنیان ها بومی سازی می شود


در بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو از یک شرکت دانش بنیان که در زمینه آزمون های خودرویی فعالیت می کند، بر بومی سازی آزمون های خودرو در فرآیند تکوین و توسعه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- این شرکت دانش بنیان در زمینه آزمون های خودرویی از جمله EMC و آزمون های کیفیت و امنیت فعالیت می کند و اندازه گیری میزان تشعشعات الکترومغناطیسی و ارتعاش و ایمنی الکتریکی قطعات مورد استفاده در خودرو با اندازه گیری شرایط محیطی بخشی از آزمون های این مرکز دانشی است.

گروه صنعتی ایران خودرو که توسعه و تعمیق همکاری با شرکت های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده، قرار است در زمینه آزمون های کیفی و امنیت نرم افزارهای مورد استفاده در خودرو با این شرکت دانش بنیان همکاری کند.

به گفته مدیران این شرکت دانش بنیان، قابلیت آزمون هر گونه تجهیز نرم افزاری در این شرکت وجود دارد.

به زودی و با امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران خودرو و این شرکت دانش بنیان، برخی آزمون های خودرویی که در حوزه امنیت و ایمنی قرار دارد، در این شرکت انجام خواهد شد.

با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود، شرکت دانش بنیان مذکور توان آزمون در گروه های مختلف خودرویی از جمله خودروهای سواری و سنگین در هرگونه ابعاد، اندازه و وزن را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های ایران خودرو با همکاری دانش بنیان ها بومی سازی می شود

آزمون های ایران خودرو با همکاری دانش بنیان ها بومی سازی می شود