مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-28اقتصادي

فعالیت 2 هزار شرکت تعاونی در اردبیل


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 2 هزار شرکت تعاونی در گرایش های مختلف با هدف رونق اقتصادی و اشتغال در استان اردبیل در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم زاده ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه 2 هزار شرکت تعاونی در گرایش های مختلف با هدف رونق اقتصادی و اشتغال در استان اردبیل در حال فعالیت است، اظهار کرد: 16 درصد اشتغال ایجاد شده در استان اردبیل مربوط به فعالیت شرکت های تعاونی است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز سعی کرده در تحقق اهداف و برنامه های این شرکت ها کمک کار و یاریگر آنها باشد.

وی با بیان اینکه احیای شرکت های تعاونی غیرفعال در استان مبنای کار است، گفت: امروزه نقش بی بدیل تعاونی ها در بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و اشتغال، ساماندهی نظام توزیع و عرضه و بازار کار بر کسی پوشیده نیست که ضرورت داد با تعامل هرچه بیشتر اتاق تعاون، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی سهم این بخش از اقتصاد استان افزایش یابد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از تحقق تعهد اشتغال 60 درصدی در استان خبر داد و گفت: تعهد اشتغال در استان نزدیک به 23 هزار و 750 نفر است که تاکنون حدود 12 هزار و 600 نفر را توانستیم جذب کنیم و در تلاش هستیم با همکاری ارگان های مربوطه این تعهد محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار شرکت تعاونی در اردبیل

فعالیت 2 هزار شرکت تعاونی در اردبیل