مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-28سياسي

شیراز مقصدی مناسب برای گردشگران سلامت افغانستانی است


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: در صورت تسهیل مراودات بین است استان و افغانستان هزینه درمان گردشگران سلامت در شیراز ارزان تر از سایر شهرها خواهد شد.

-   محمد فرخ زاده دوشنبه 7 آذر در دیدار با هیئت افغانستانی بیان کرد: استان فارس می تواند علاوه بر گردشگری سلامت در سایر حوزه های گردشگری از جمله گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی با افغانستان مراودات مطلوبی داشته باشد.

او با اشاره به اشتراکات فرهنگی، دینی، مذهبی و زبانی و همچنین مزیت همسایگی بر لزوم تقویت روابط بین دو کشور به ویژه در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از افغان ها در شهر شیراز و استان فارس زندگی می کنند و در حوزه های مختلفی از جمله اقتصاد فعالیت دارند، عنوان کرد: این غرابت و همسایگی در مدارس ایرانی نیز به عینه مشاهده می شود و اکنون تعداد زیادی از دانش آموزان افغان در کنار فرزندان ایرانی در حال تحصیل هستند.

فرخ زاده تاکید کرد: با رعایت قوانین و مقررات جامعه بی تردید روابط می تواند در حوزه های مختلف برای همکاری تقویت شود.

او خاطرنشان کرد: تا کنون نگاه حاکم بین دو کشور از حوزه منابع انسانی بر تامین نیروی کار متمرکز بوده است و این د رحالی است که این روابط در سایر بخش ها از جمله اقتصاد، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز مقصدی مناسب برای گردشگران سلامت افغانستانی است

شیراز مقصدی مناسب برای گردشگران سلامت افغانستانی است