مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-28اقتصادي

تنها راه دستیابی به توسعه در سایه تحقق اقتصاد دانش بنیان است


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه دستیابی به توسعه در سایه تحقق اقتصاد دانش بنیان است و باعث افزایش کیفیت محصولات می شود.

- زنجان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تنها راه دستیابی به توسعه در سایه تحقق اقتصاد دانش بنیان است و باعث افزایش کیفیت محصولات می شود.

به گزرش در سخنرانی نوروز خودشان به مسئله اقتصاد دانش بنیان توجه داشتند.

بابایی با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان سبب کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری می شود، گفت: امروز یکی از مشکلات اساسی ما در کشور کاهش بهره وری است که در صنایع و حتی کارهای دولتی نیز این را به وضوح می بینیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری رویداد ملی تا ثریا در این استان خبرداد و گفت: این رویداد فناورانه روز پنج شنبه 10 آذرماه به میزبانی دانشگاه زنجان و به مدت یک روز برگزار می شود.

بابایی افزود: هدف اصلی این رویداد حل مسائل فناورانه صنعت چه دولتی و چه بخش خصوصی است و این رویداد را به مثابه مسابقه ای برای نخبگان استان و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته ایم تا بتوانند هم مسائل فناورانه استان را حل کنند و هم اینکه خودشان بتوانند از قبل این بحث به توانمندی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه دستیابی به توسعه در سایه تحقق اقتصاد دانش بنیان است

تنها راه دستیابی به توسعه در سایه تحقق اقتصاد دانش بنیان است